איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - קריירה - יזמות - איך להשתמש באינטרנט כמנוף להגדלת הכנסות העסק

איך להשתמש באינטרנט כמנוף להגדלת הכנסות העסק


בעולם המודרני, אין אדם אשר אינו נזקק לרשת האינטרנט. הרשת משמשת כאמצעי ראשון במעלה להשגת מידע, קניות של מוצרים ושירותים, תקשורת עם חברים ומכרים, בידור ורכישת ידע.

בעלי עסקים יודעים היטב, כי רשת האינטרנט טומנת בחובה פוטנציאל אדיר להגדלת הכנסות העסק. האמצעים הנפוצים ביותר להשגת מטרה זו הם קידום אתרים ופרסום בגוגל.

מקדם אתרים הנו גורם מקצועי, יהא זה חברה או איש מקצוע, הפועלים תוך הבנה מעמיקה במנגנון החיפוש והדרוג של גוגל ( מנוע החיפוש הפופולארי בעולם ) כדי להעלות את דרוג אתר העסק, כפי שמופיע ברשימת תוצאות החיפוש הרלוונטיות של צרכנים פוטנציאליים. מאחר וזמנם של מרבית הגולשים מוגבל, הסבירות שיפנו לאתר המדורג גבוה בתוצאות החיפוש גדולה הרבה יותר מהסבירות שיפנו לאתר המדורג, נניח, בדף 5 בתוצאות החיפוש.

מקדם אתרים מקצועי ינתח את מבנה אתר הלקוח, יבצע אופטימיזציה של קוד ומיבנה האתר, ויחקור את ביטויי המפתח המשמשים גולשים המחפשים אתר מסוג זה. המקדם יפעל לקדם את האתר בדרוג תוצאות החיפוש הרלוונטיות של גוגל תוך שימוש, בין היתר, בביצוע שינויים תוכניים בתוכן המופיע באתר, יצירת תוכן חדש באתר הלקוח ומחוצה לו והכללת קישורים לאתר הלקוח שישובצו  בתוכן זה, הצבת קישורים באתרים רלוונטיים ( באמצעות שיתופי פעולה או בתשלום ), ועוד.

ישנם מקדמי אתרים המבטיחים תוצאות ומתחייבים להם בהסכם ( לדוגמא- הכללות אתר הלקוח בדף ראשון בתוצאות גוגל ), ואחרים נמנעים מהתחיבות כזו, מאחר ולטענתם לא ניתן להבטיח פעולה המבוצעת על ידי צד שלישי ( גוגל ) שאין להם שליטה מלאה עליו. בכל הקשור לעלויות השרות, הרי שמקדמי אתרים מסוימים מחייבים לפי שעות עבודה, אחרים-  לפי פרויקטים, ואילו מקדמי אתרים אחרים מבקשים סכום חודשי קבוע למשך תקופת ההסכם. ישנם גם מקדמי אתרים המציעים ללקוח מסלול עם תמחור מדורג, אשר במסגרתו ככל שדרוג אתר הלקוח במנוע החיפוש הופך גבוה יותר, גדל המחיר החודשי שהלקוח משלם.

אפשרות נוספת לשימוש באינטרנט כמנוף להגדלת הכנסות העסק הוא פרסום בגוגל. פרסום כזה מתבצע על ידי מקצועני פרסום בגוגל, המציבים מודעות בצמוד לתוצאות החיפוש או באתרים הכוללים תוכן רלוונטי. הלקוח נדרש להחליט על תקציב פרסום חודשי מסוים, ואיש הפרסום בגוגל מקבל, על פי רוב, נתח מוסכם מתקציב זה, בגין השרות שהוא מבצע.




מאת: איתן יריב


תגיות: פרסום בגוגל, גוגל אדוורדס, קידום אתרים,

מדריכים קשורים:

איך לומדים קידום אתרים
איך לבנות אתר אינטרנט
איך לקדם אתר בגוגל
איך בונים אתר ב-Google Sites
איך למצוא מילות מפתח כדי להופיע בעמוד 1 בגוגל
איך קובעת מערכת גוגל אדוורדס באיזה קהל יעד להתמקד בעת חשיפת מודעה?
איך לקדם אתרים - שאלות ותשובות
איך לקדם את אתרים ולגרום להופעתם במנועי החיפוש השונים




איך להשתמש באינטרנט כמנוף להגדלת הכנסות העסק
  • rating: 2.8 based on 460 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports