איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - ספורט וכושר - ספורט וכושר כללי - איך להשיג קוביות בבטן ?

איך להשיג קוביות בבטן ?


יש מספר כללים שאם נשמור עליהם בקפידה נוכל להשיג קוביות בבטן.


שרירי הבטן הם דבר נסתר ולא ניתן לראותם, אך על מנת לפתח קוביות בבטן יש לשלב אכילה נכונה, ותזונה נכונה, לעיתים גם שילוב של דיאטה, פעילות אירובית, ועבודה מאומצת על שרירי הגוף והבטן, ולבסוף – שינה מספקת. כל אלה ביחד יוכלו להביא לתוצאות מרשימות.

 

שימו לב שעבודה מאומצת על אזור הבטן לא תמיד תפחית את אחוזי השומן באזור הבטן. הספורט אינו מתמקד באזורים מסוימים הוא עוזר להפחית את אחוזי השומן בכל הגוף, אם אחוזי השומן יהיו גבוהים לא ניתן יהיה לראות את שרירי הבטן גם אם יהיו מפותחים.

אם לא התאמנתם קודם לכם, היוועצו עם הרופא באשר לספורט שמתאים לכם על פי ההיסטוריה הרפואית שלכם.

בואו נלך צעד צעד ונלמד איך להשיג קוביות בבטן.

1.      דבר ראשון, עוד לפני הספורט, תזונה נכונה וסדר בארוחות. כדאי להיוועץ עם דיאטנית על מנת שתתאים לכם תפריט בהתאם לגופכם.

2.      איכלו אוכל דל שומן, שתו הרבה מים ואיכלו ירקות ופירות.

 

3.      לפני אימון אוכלים פחמימות ואחרי אימון חלבונים.

4.      אימוני כושר יומיומיים, אימוני כושר אירוביים הם אלה אשר שורפים קלוריות ועוזרים להוריד את אחוזי השומן בגוף, כמו כן אימונים מגבירים את תהליך המטבוליזם (חילוף חומרים בגוף) אימונים אירוביים כוללים כל אימון שמזיעים בו כגון ריצה, ריקוד, ספינינג, אופניים, זומבה וכו'.

5.      בנוסף לפעילות אירובית, יש להתאמן אימונים לפיתוח השרירים כגון מכשירי חדר כושר והרמת משקולות.

6.      בנוסף לכל האימונים האירוביים והאימונים לפיתוח השרירים, תרגילי בטן יתרמו לפיתוח שרירי הבטן וכמו כן יש לעבוד על תרגילי יציבה שמפתחים בין היתר את שרירי הבטן ואת התמיכה בעמוד השדרה.

7.      שינה טובה עוזרת לנו להשיג אנרגיה ביום שאחרי, כמו כן לתת לגוף לנוח ולהחלים מהעבודה הקשה.

 

מספר תרגילם שיעזרו לפיתוח שרירי הבטן 

-          כפיפות בטן – על מנת לבצע כפיפות בטן נכונות – שכבו על מזרן כאשר ידיכם מתחת לראש ורגליכם מכופפות. יש להרים את חלקו העליון של הגוף כשהידיים התומכות בראש עוזרות בתנופה ומרימות את הראש, לא להרים את הגב מהמזרן. יש להקפיד על נשימה נכונה כאשר עולים יש להוציא אויר וכאשר יורדים יש להכניס אויר.

-          לשכב על מזרן כשהידיים לצידי הגוף, ולהרים את שתי הרגליים יחד למעלה עד ל – 90 מעלות, לאחר מכן להתחיל להורידן לאט לאט אך לא לגעת ברצפה, להשאר ככה לדקה ולהרים שוב את הרגליים לאויר. 

-          לשכב על המזרן כשהידיים לצידי הגוף, להרים את שתי הרגליים ולכופף אותן כשהברכיים לכיוון של הפנים, ליישר שוב ולהחזיק את הרגליים באוויר ולא לגעת ברצפה.






מאת: צח


תגיות: כושר, שרירי בטן, ספורט, פעילות גופנית,

מדריכים קשורים:

איך לעשות קוביות בבטן
איך להתאמן בחדר כושר
איך רצים נכון
איך להתמיד בחדר כושר
איך לבחור נעלי ריצה לנשים?
איך מתאוששים מפציעה ספורטיבית במהירות?




איך להשיג קוביות בבטן ?
  • rating: 2.9 based on 487 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports